Monday, August 25, 2008

Aktiviti Ngumpat berPropa berjemaah



Beria Mak Ndak cerita siap gaya... assistant disebelahnya bagaikan penyedap cerita..Time ni tgh bikin adegan di "Ampang Point"...silap sbb aku dah mantoi lupias nak snap gambiau "isyarat lucah"!!!

Penonton setia dgn kostum "baju kelawar"! Yang pasti cam x nak tido sbb syiok dgr penglipurlara...Gambiau di bawah ni muka yang biaser tido awal tapi gigih takmoh ketinggalan ceriata hangat!! Mata dah macam tak leh nk bukak masing...Dah mantoi...


Bila abisjer aktivi kenduri or paper keraian lah, family aku (walaupun kuantiti yg sijit cz dh lewat mlm sbb gamai dh chow) tetap buat aktiviti borak2 kosong tapi kengkadang ada gak benda yg dapat manfaat...

Bila ada Mak Ndak jew pasti suasana meriah sbb dia byk tol citer rekaan dan realitynyer.. Tapi syiok gak coz watak2 umpatan kami tetap orang yg sama cuma ada tambahan sedikit watak luar bagi menyedapkan citer..

Bermula dar kisah "maid"..beralh ke kisah "takut budak2 hilang"...pelbagai cerita yang timbul.... Cerita untuk masa hadapan bisnes yang rancak paling disukai ramai dan adanya sedikit kisah menkimati percutian akan datang yang semuanya dlm rancangan!!!... Paling tak kulupai tragedi "Ampang Point bersama cina dalam kete di tempat parking" dan juga "Ketidakbenaran ibubapa dtg ke sekolah" berpunca dr akibat seorang "atok" yang prihatin....Apakah citer itu, ianya sukar nak aku jelaskan..Hanya kami shj yang tau...Penghabisannya semua tido lewat dan dgr kata ada yang terpaksa pulang juga mlm tuh atas kehendak suami!! Sapew??? Huh..harapan bermalam di temoat kejadiannya musnah...Kasihannnn delo!

1 comment:

thelaughinggas said...

mak ada cheek bone siottt....:D

Related Posts with Thumbnails