Friday, July 11, 2008

Farewell Party - Goodbye Joa Quim

11 July date paling sedey bg Joa Quim member opis aku coz dia last kojer coz dapat better offer lg. We all cm temangu coz x de hangin n ribut tetiber dapat notis yang dia nak tamatkan tugasnya di Nestle..Huhuhu...

So spt biaser, jika ada perpisahan atau pengunjung baru dlm dept aku, we all akan buat "Farewell party". Bertempat di Rokaro Restoran Sek 18 Petaling Jaya, we all adakan party makan2 ni buat kali terakhir bersama Joa Quim dan juga majlis mengucap selamat dtg ke Confectionary Family to Masitah coz replace Joa Quim.

Time makan Joa Quim sempat bisik kat aku "Eddy, i sgt sedey lah coz nak tglkan uols"!! heheh..mana taknya, dah lah x de mangsa utk aku buli kat dept tuh. Joa Quim salah satu mangsa buli ku..paperpun Joa Quim...we all really2 miss u so much!!!

Me, Ai Nah & Joa Quim... Yang pasti ttplah Ai Nah nak carutkan Jenny coz takut dia x standby sekali...Hah!! Hambik ko...nak mcm mulut auntie2..hehhe..

From left..Masitah, Reinart & Jenny.. Masitah nilah yg replace Joa Quim..Aku lama dh kenal dia since dia kat auditor dolu..kalu korg nak tau doa salah sorg finalis Explorace musim yg 2 ekor laki "Bang Bang Boom" tuh menang..hehe..ingat tak?? Reinart ni my boss from Swiss..hehhee.. Malam tuh dia kata dia x leh jadi mcm aku yg saban bulan tukar hair style coz...huhuhu..korg paham2 lah ek.. Jenny ni boss for brand..hehe..Dia ni love Diving...aku cam jeles tgk gambo2 scuba diving dia..Cam nak jer amik lesen tuh..Opss..lesen kete pun x amik2..

Yeah..kami sahaja yg sempat mengsnap pic coz yg lain tuh sibuk story pasal bsines...Nyampah..


Wowowow....Cognac Steak yang membahayakan we all...Erkk..aku x makan coz non halal..dia letak Arak..dats y terbakaq tuh...terkesima aku kejap.. bayangkan arak ni leh terbakar dlm perut kan???MasyaAllah...seremm...

Nyum..nyum..Ikan ni buat aku rasa teruja....

No comments:

Related Posts with Thumbnails