Monday, December 22, 2008

X'Mas Prelude Party 2008

Pokok krismas yang aku pun x taw bila and sapajer yang bikin...Pagi2 dtg tau2 dh ada..aku rasa boss aku bikin kot sama cam last year. Tapi lasr year nyer lagi lawa.. ---> Merry X'mas and Happy New Year!!!

Mr SantaClaus aka pakcik Santa yang suka bagi hadiah dalam stokin..hehehe

Ni Makcik Santamarina aka Mariamah Hashim..hahhaa... yg ni tukang kutip stokin buroks yang koyak kat rumah2 org..hiksss!!

Menu haritu..Chicken Curry, Meehon, Nasi apa ntah..Salad..n dessert!

Cup Cake sponsor by Hanita Sufiah. Sweetkan se sweet rasanya..

Tunggu giliran ye kak baju biru???

3 dara pinggitan..jap2..tgh tuh dara lagi kew??? lalalalala...

Kelompok gadis2 sunti Confect!.. Aku rasa gak ada sorg yg rasanya x gadis lagik..hahahaa. teka sapa????Pasangan secocok rancak menabur temberang...Zaiti time ni kain x terselak lagik. Yati perot u cumey ah...hahahaaMuka2 girang setelah emndapat makan. Napa Prem tuh??? terselit kulit hayam kowt!!!

Kavitah yang suka mengemas dan lap2 desk dia before balik dapat hadiah yang sesuiasss!!! Pujian harus diberikan pada pemberinya..Syabas!!!

My Boss Reinart dapat gift from Yik Loong. Yang pasti Yik Loong bungkus hadiah ni dgn penoh kasih syg..Tgklah ala "leb leb" (love-love) lagik.

Hadiah yang kami label 18sx....mak aii....

Aku dapat X'mas box ni from who pun aku x taw...Sapelah yg bg ek??? Tenkiu2....

No comments:

Related Posts with Thumbnails