Thursday, July 30, 2009

Manjer..Akhirnya...!!!!

Mungkin post kali ini agak terlambat (sebab tunggu fresh pic dr tuan empunya diri) tapi aku tetap nak wish tahniah buat Manjer aka Intan aka Mak Hayam Serama dan pasangan Comel aka Farid fadli coz dah mengikat tali pertunangan mereka pada bulan lepas, 27 June 2009. Majlis berlangsung di Simpang Pulai, Perak. Aku x dapat memeriahkan majlis coz ada kerja penting yg aku lakukan di KL but aku senantiasa doakan kome bedua panjang jodoh sampai naik pelamin.. Kompom aku dtg berkampong yew!!!
Hadapilah dugaan bertunang ni ngan cekal yew.. Usah gado2, majuk2, sentap2 yew! X sabo nengok kome naik pelamin.... Yang pasti, semua dh selesai..aku jer lom..haishh!!

Pose sopan dari Mak Hayam Serama.. I like your dress and make up..Nanti kahwin lagi hebat tau!!!
Kalu dah "Mak Hayam" tuh, pose ala2 "Mari Sembah Ratu" tetap x boleh lari...

Pic Aku, Manjer & Farid Fadli (manja's fiance) time wedding Atom.
Related Posts with Thumbnails