Sunday, January 6, 2008

Gila Debab!!!

Tahniah utk cousin aku JJ wife dia Liya cz baru jer dapat 1st baby dia...Leh ah kwn gan anak buah gua. Baby yg haiyoooo seberat 4kg tuh lahir dalam pukul 2 lebey 4Jan2008 kat Hospital Putrajaya..Sian c Liya cz kene operate sbb baby nyer debab sgt...

Then Sabtu pas tu aku n Mimas p lah sepital nak tgk anak buahnyer yang montel itue..

Terkejut aku nengok baby yang diberi nama "Nazril" tuh. Mmg lah pipi nyer cam kuih Pau. Baru lahir dah 4Kg..My niece Farisha dh sebulan baru naik 4Kg..Walauweee....

Meh tgk muka anak jepun yg lebar ni... Aku cam besh jer dukung dia..Cam x puas nak ngomol muka budak debab ni..Eiiiiiiii..Geramnyer...!!!! Cam nak cubit2 jer..Liyaaa....Ni sok leh jadi kwn gado gan Farisha cz c JJ n my sis mmg kecik2 kuat gado..now turned anak2 diorg lah..
Pcayerlah..!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

mak aikhhhh.... 4 kg ke nazril?
cumel yang amattttt!!
nie anak mate kecik ke??

MaszLoveyDovey said...

comeyyynyer!!!

Related Posts with Thumbnails