Tuesday, January 15, 2008

Goodbye Hui...~Bora Asmara~

"Jom g celebrate Hui"..Aku pun tanya apa jer???
Ooo....Hui ni officemate aku n from Thailand. Starting 1st February 2008, Hui akan ditransferkan ke kampung halamannya. Erm...so,my friends semua cm pakat nak lepak2 makan2 buat last time ngan Hui. Tempat yg diplih di pinggir Kampung Sungai Penchal di restoran "Bora Asmara" adik beradik "Bora Ombak" kat Ampang ituew..
Menu menarik??? Mak Bonda Fried Rice with ulam dan ikan tenggiri, Es Jeruk Kelapa dan macam2 lagilah.. Yang kelakarnya nama pun ada "Fish Dance", "Kiasu Fried Kueyteow"..hahahaahha..... Berkonsepkan ala "Bali" dengan diiringi lagu tarian Bali yang bisa membuat kepalaku bergoyang dengan diikuti lirikan mata..wahh!!!perasan..Konsep tenang dan nyaman dan tak kureng juga di gigit nyamuk!!!!Hehehe..jom tengok....

Ruang makan yang mempersonakan... Bayangkan makan bersama keluarga...Asyik kan????

Kalau biasanya tandas Wanita jadi "Ladies" and Lelaki "Gents" but kat Bora Asmara, tandas lelaki tertera nama "Pria".....


Antara ruang ala Bali dan hiasan neon yang menarik perhatian aku hari tuh..Actually baiser jer but nice lah kalu sekali sekala datang n makan ditempat macam ni kan???

Inilah Hui atau nama dalam Thai nyer aku pn lupa coz panjang sgt..Dia mmg best..kalu x de dia takdelah orang aku nga ngajuk cakap nyer..Hui, "Aroy Makk..." hehehe...means..sedapnyer..

Es kelapa yang kononnya sedap..erm....Joa Quim cam tak puas hati jer tgk air aku...Sapa suruh tak nak amik sama??? Kekwat!!!

Prem and Poh Yoin..Sesi ngumpat mmg tak penah habis dr siang tadi kat opis smpailah malam.... Yang pasti citer pasal Prem terkesima bila ada org hidangkan dia Oink2 panggang pastu muka natang tuh di hadapkan kat dia....Tension katenyerk nak2 tgk idong natang ituewww..

2 comments:

thelaughinggas said...

harus pegi...mcm centak tpt ni..tapi dekat pulak dgn rmh coli beso khemah tu

gadhogadho said...

ni mcm bora ombak je.. lain ke??

Related Posts with Thumbnails