Sunday, December 30, 2007

Budak Farisha ni mmg taw!!!

Nak citer sikit about Farisha. Budak ini mmg auta banyak..Dia ni siang mmg tido takde masalah.Time malam jer mmg suka wat hal...heheh..Dia akan merengek tp x lah kerap start kol 10 lebey sampai kol 12.21 pastu dia tido!!! Tuh pun kadang sampai kol 2.30am.
Pelik giler..Lahir kol 12.21am, tdo pun lpas time tuh..hehe...

Baru2 ni g tgk dia lepas dari gayer haji. Walauwee...pipi dia makin labuh dan badan dia skang ni tambah berisi...Ni lah punca2 nyer makin membesar dan kuat makan! Baru2 ni Mak Long bgtau yg susu yg dia minum skang ni dcamur sikit ngan Nestum cair2 cz dgn cara ni dia baru kenyang...Kalu bab nyusu mmg rakus...Lambat sikit jerit tah hengat!

Dia skang bila kita cakap dia pandai tegur..Cam paham jerk..Kalu pampers basah ker, buang air ker yg pasti jerit2. Nagis nyer idak,over jer lebey..Dia dh tau dia boler jerit...apa lagi sore dia mmg memecah keheningan malam dan pagik..Entah2 dah beso nanti sore cam ziana zain..ekekekk... tgkjerlah gambor2 terbaru Farisha Alya'a ni...

Ni muka dia pas minum susu dan nahan ngantok nak tido. Kekenyangan lah tuh

Aku suka pic candid ni. Tgk dia nguap...Berlakon jer lebey ni walhal tak moh tido sampai kol 12 lebey..Macam2 lagu dah nyanyi!


Gambar 3 di atas ni tgk jer bidak ini yang mmg pantang org amik gambor. Macam paham jeww... Ngikut turun temurun family kitaorg yg mmg kaki gambor... Tak gitu Mimas????

1 comment:

peanutbutter said...

iya betui....

haiyoooo budak itu...geramnya aku nengok dia tu. pandey tgk camera nih.

Related Posts with Thumbnails