Tuesday, February 5, 2008

Lama tak jenguk KL time malam.

Ermm..lama aku tak updated blog ni..Alkisahnyer keje2 kat opis tuh kegampanganlah pulak.. Almaklumlah nak Year End Closing... Aku byk gak aktioviti tapi semuanya personal sgt2 so x leh nak kongsi but satu ni jer nak kongsi sikit...

Lama dah aku tak kuar malam kat KL..So aku p lah gan 2 orang member aku...Tgk movie kat Pavillion citer "Mad Money"..cam besh gak..Pastu konon nak window shopping alih2...tak sempat nak jenguk window..terus sambar 2 helai baju dan pants...Lalala....ala..lama tak membelah niew...
Lepak2 and jalan2 kat Sg Wang, Lot 10..pastu..dok lah tepi tuh tgk manusia2 yang tak geti2 balik..Wah..cam akulah..aku takper wei..dah lama tak berembun...
Paling besh jalan kaki dr BB ker KLCC..cewah..x ah jauh sgt..dah biaser..... Balik umah jer kaki sure ah sakit...Besok tuh 1 ari dok umah!!! Hahahah...sambil2 "kill time" nak tunggu AJL-22..

Jap..jap...aku cam suka jer pemandangan air terjun kat KLCC ni..Lantaklak korang nak kataa ku ketinggalan zaman ker apa ker yang pasti..ianya memberikan 1000 kenangan silam pada aku..apa dia??? Nak jadi Datin Sri Dato Ct ah.."Biarlah Berusia..eh Rahsia"!!!!
Cewah....erm...rasa macam sayu jer teringatkan waktuh itu....Rasa macam nak kembali semula pada waktu itu..Alangkah indahnya...
Tapi yang pasti KLCC byk jugak kenangan pada aku...Pahit,manis..but aku ni kureng suka p KLCC...Rasa nak termuntah pun ada tgk budak2 muda yang baru nak "Up".. dgn fesyen yang haprak....

No comments:

Related Posts with Thumbnails