Monday, February 11, 2008

Hang Out with who???

Arghh!!!! kami dalam tekanan masalah peribadi!!! Apa dia?? "Kami saja yang tahu"... We all mcm menghappykan diri dalam muka yang aku rasa masing2 mmg pelakon terbaik!
Aku????Punyai banyak masalah yang melanda cdlm tahun 2008 ni.. Pembukaan tirai sahaja aku dilanda denga pelbagai gosip "panas"...Cool sebentar..Baru2 ni plak...2 masalah tekanan jiwa menimpa sehari demi sehari...Mmg sukar nak lupakan...payah utk ku buang jauh di hati ini tapi...Aku gagahi jua!!!
Dengan itu, tanpa cousin2 yang rapat gan aku, inilah orang2 yang turut sama menanganinya... Wan meow..Fiena & Dayang aka dun kita yerk!!! We all akan share sama2 prob...Selalunya Dayang tunggak kami yer!!! Thankss Dayang.....
Kami mebawa diri berempat ker Pavillion....Buat apa??? Hish!!!! "Kami Saja yang Tahu"....

Bila model2 berangan "catwalk"..yang mengandung pun ikut serta..Opss..sowey dayang..maksud aku mengandungi lemak..... Libasan gambut tetap yerk..


"Menanti Pasti"..wow..masing2 menanti apa pun aku tak tau... Sebenarnya muka masing2 toya sebab ngantok x hengat! Time ni aku gah cakap sorang2.... Korang mmg kan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails