Sunday, February 10, 2008

Pak Li

Gamai member cakap pasal tempat makan i..Aku pn x pasti cmner..ingat cam warung biaser.
Kat area Sek7 tp aku panggil Sek tuh "belakang Uitm" cz dekat gan pintu masuk belakang Uitm Shah Alam..
Berkongsepkan ala latar belakang warung lama ala "Cina"...Menu2 yang diorg kata menarik cam cendol, nasi lemak apa ntah..laksa..ala..makanan yang mmg ada kat gerau2 kampung2 zaman dulu... Pengunjung tetap sapa lagi students Uitm yang menyewa kat situh..

Bukti kembar2 "Maria Tunku Sabri" aku dapat dah... Tak tau mana satu pengacara dan artis undangannya??? huikss!!!!

Dari petang ampai malam mulut bising nak minum itu ini.. Jap..jap..aku tak rasa pun air ko tu Cece.....
Sms sapa tuh bang??? hikhikhik... I cam tau jer..Eppy ek skang????Bagus.. Congrat

4 comments:

ash said...

hoho..pic i pon ade?? sms sape ek time tu? :p

u,thanks a lot ya! u know what i mean :)

peanutbutter said...

menarik tiewwww...

sakitpeyut said...

mcm besh tmpt ni... nnt nk chkout d place..

Mekelle said...

Well written article.

Related Posts with Thumbnails