Tuesday, April 15, 2008

Burokss Giler..per dah jadi ni????

DETIK MANIS: Impian Datin Seri Siti Nurhaliza bertemu penyanyi pujaannya

Mula2 kemunculannya pada Juara Lagu 1996 dengan "Crown" ala kampung nya dikritik hebat tapi pada masa tuh maklumlah gadis desa yang baru menggapai bintang.... Selepas tuh imejnya makin hari makin menonjol.."Tak mau sexy yer"..antara pegangan beliau..


Imej dan pakaiannya sering dkritik..Dato' Ct mmg cute, salah pakai baju nmpak cam clown!!!! Bila dkritik ada ketikanya imejnya sgt berlainan, nampak makin matang, tubuh badan langsing, gaya rambut yang sgt cantik..Dia mmg cute..Penyanyi tersohor nombor 1 Malaysia...Lombong Emas Malaysia dlm bidang nyanyian..


Tatkala meniti dewasa dan menuju ke gerbang rumahtangga, susuk tubuhnya makin montok...Yer...makin lama makin berisi tapi imej tetap maintain.. Seakan-akan bila dah kahwin nampak macam "Mak Datin" pulak..Takper2..Dato CT dah makin dewasa..Sewaktu pelancaran album terbaru "Hadiah dari Hati", imej beliau dkritik hebat...Dengan baju putih dan seluar atas pinggang menampakkan punggungnya lebar!!!!Ades..atas kepala tudung rendanya..ades..ohh..prelude bertudung kot?


Sekembalinya ketanah air selepas mengerjakan Haji, Hajah Dato' Sri Datin Siti Nurhaliza tampil dengan imej sopan bertudung. Mula2 nampak jambul, lama2 tutup terus...Imejnya diterima ramai dan makin sopan....Kadang2 mcm tercari2 imej sendiri tapi percubaan nya di ABP07 sgt manis..Wah..dlm hati aku cakaplah..inilah imej bertudung yang manis buat Ct walapun susuk tubuhnya makin berisi...Tapi??????????? Apa dah jadi ketika beliau menghadiri Konsert Sulung penyanyi pujaannya Celine Dion dengan pakaian yang ketat, sexy dan....alamak..tuh tudunh ker tuala pas mandi atas kepala????Come on lah Dato Ct ku....Bukalah mata dan please jangan jadi mangsa fesyen...sapakah insan yang menganiaya beliau????

5 comments:

last call wan said...

ct antara selebriti yg mmg x pandai bergaya dan tiada aura gaya.
sbb tue dr dulu smpai skg dia tidak terlibat dlm reflisia yg menghimpunkun artis2 cantik malaysia. dia jugak tidak ada dalam edisi glam malaysia. knp?? jawapannya ada disini. perosak imej. sesuai kwn ngan heliza.... dia bukanlh ikon fesyen yg baik.
tapi penyanyi yg baik.(tetap ada puji) benda yg benar harus kita puji.

peanutbutter said...

kesian ekk..udah hobi dia suka menghodohkan diri sendiri. ngapa le

agzamry said...

huk aloh//udoh kenapa ngan kakak kamu tuh..udoh gemok!

gadhogadho said...

cantik lagi tiga diva pondok indah punya tudung...

.::EdDy BaNoD::. said...

3 diva pondok indah mmg meleps..

Related Posts with Thumbnails