Saturday, June 7, 2008

Kenangan Konvokesyen 2003


AKu amat rindu kala ni.. Rasa masa ni segala beban semua dh abis..Rindu akan fakulti, pensyarah terutama Pn Ct Hajar, Cik Normah, En Ahmad Yatim, En Norman dll.. Teman2 seperjuangan dlm kelas..Ponteng sama2 p MCD kat Giant 13. Wadus..... Thanks Anding coz bg tau jalan mana hendak kutuju sbb aku x dtg raptai..Ni semua pasal Tort (Farid) sbb dia x nak bwk aku g..Hanjing...Kami amik jubah kejap jer..yg lama p teman gampiang ni melayan fans dia..


Bila teringatkan APT Perdana 13, mcm2 tragedi berlaku.. Aku syg n rindu my ex housemate Nana, Kak Ayu, Fatin, Kak Ifa, Manja, Atom, Iqram Dinzly..Tak lupa teman2 housemate 2ndku Fir, Ieda, Suriya n pengunjung setia kak Fara, K.Aisha Sinclare, K.Diana, Kak Awin, Ekin, Farid Kamil, Adib,Kero gamai lagik.Akan ku kumpulkan semua gambar2 anda utk tatapan di blog ni..Aku tgh usaha cari ni sebab kene bukak balik koleksi gambiaw2 lama..Hehe... Tungguuuu!!!!!

2 comments:

Zarina Shafian said...

Nok ko lupa satu bende... mak ayam kete satria merah nok hahahah.... dah lupa kew???

.::EdDy BaNoD::. said...

yewlew..
dats y aku nk buat chapter 2

Related Posts with Thumbnails