Sunday, November 9, 2008

Anugerah Skrin TV3 2008

Malam tuh kami berempat g dalam keadaan yg letih coz masing2 balik kijer...
Berkumpul kat umah aku kunun nak gerak dlm jam 7 tapi masing2 punya cerita masing2...
Peet dari opis terus g umah aku (opis dia ebelah umah aku jer hahaha), Esh dr Deeparaya yg start lambat & Aizat dari opis yg kunun kuar awal tp paling lambat smpai.almaklumlah duta Komuter.... X byk pic yg aku amik coz ntah cm x de mood jer..nak bergmbar pun malas..nape ntah.....
Paduan vocal yg aku kira best gak ler malam tuh..... Lagu mmg menarik.. Tetiber aku tgh kat bawak Tort buat adegan kesat air mata kat aku...Motif???hahaa...

Jac yg vocal x leh nk pertikaikan malam tuh tapi pesal nyanyi lagu Kris Dayanti??Apakah motif dia x nyanyi lagu dia???Dato' Siti yang makin slim dan anggun selaku persembahan penutup malam tuh... Tpp cam biaser2 jer...
Me & Aizat pilih konsep sama iaitu mater bewarna..hahaha..tp gigi x sama..
Wakakaa...Eh, nape ek dia x rangkul award "Rambut Pantene???"
We all with pengarah kesukaan aku "YasminAhmad"...hehehe...Aizat tuh menang award apa??? Over taw..
Sempat main2 bahasa isyarat with Tort (Farid Kamil) dari atas...hehhee..x sempat nak p jumpa at luar coz aku cm lapa bangat...lgpun dia ntah mana2. Sorry bro pic ni kabur sbb curik2 tp ko ttp nak pose kan???
Related Posts with Thumbnails