Friday, October 31, 2008

Liburan Bali last day 27-10-08

Adus...rindu tanahair mula aku rasa..Rasa x sabar nak pulang ke M'sia. Aktiviti arituh free & easy. Buatlah apa yg aku nak...Sementara tgu flight balik dlm kol 6.30pm, aku ahabiskan masa di Pantai Kutta area hotel tuh n Along Ati nak habiskan duit Rp dia shopping akhir2. Kami tglkan duit dalam Rp100.000 utk airport tax.. Confident ni!!! (tetapi sampai airport gopenyer Rp150.000, dh le nk p ngurup). Lepak2 tepi pantai tgk org surfing. Syiok gak tp lain kali mai lg aku nk try gak..lantak p lah... So..kami habiskan masa di pekan Kutta ni sebelom berangkat pulang... Di airport senpat gak tgu boarding kami buat urut kaki..hehehe.... Kenangan di Pulau Bali yg mnjadi idaman aku telah tercapai ini akan ku semat dlm hati..Bali..tunggu ku temuimu satu hari nanti... Miss u Bali..cewah!!!


Mat Salleh2 dok surfing...ombak time ni tinggi sgt.. Impianku one day aku pun nak try gak..

Di depan Hard Rock Cafe Bali

Sempat amik gambiau kat hotel smentara tunggu nak p airport..

Binatang ni sian aku tgk..keje dr pg sampai lewat malam...



Cermin ni glamer siot kat sana..kami beli 4..hahha...rambang mata aku tengok!!!kat sini ada kew jual????
Natang lucah ni situ sana sini dijual...G mana2 kedai sure ada.Teringin gak nak beli tp takut org yg aku bg tuh salah guna...hahaha...18sx lah blog aku pasni.

Sempat urut2 kaki kat airport sebelom boarding...adus..assyikknyaaaa!!!

2 comments:

thelaughinggas said...

ceromin tu dah basi kat sini. org dah tak beli dah. arwah kwn aku dulu ada jual kat sini 6 tahun dulu.

Dr. Darren said...

oops. meriah!

Related Posts with Thumbnails