Thursday, January 1, 2009

New Year Hi-Tea


Fuh... Kalu pasal makan kami semua x pnah tolak. Baru2 ni kak Lina ajak banjer makan Hi-Tea kat Hilton PJ. Aku antara insan yg tiba lewat coz menghabiskan kerja kat opis yang banyak giler. Tapi rasa hampa coz aku rasa kenyang dek mkn lunch sebelom tuh di A&W with Joe yg mc n amik aku kat opis ajak lunch.. Ni kra sambutan belated New Year lah jugak. Kami odakler ke club2 hiburan atau sambut di tepi2 jalan, Inilah cara kami celebrate walaupun dh lewat byk hari.Huhu..nak tak nak aku paksakan diri jugak makan n tapi arituh aku rasa kepala pening sgt2... tak tau kenapa.. Rasa x sedap badan n sengal2..
Kami yg menyertai acara pada ptg ituew diketua oleh Kak Lina slaku tuan rumah, kakandanya kak Sida, Misz, Zaiti, Syam, Kak Hanum, Yati, Orkid & Daus


Lepas makan acara amik gambo mmg disukai ramai. Muka aku yg maintain menahan sakit kepala n x sedap badan x berapa nmpak sgt kan...
Tapi kenapa ek aku rasa x sedap badan & sakit kepala yg amat sgt???

No comments:

Related Posts with Thumbnails