Monday, April 20, 2009

Secebis kenangan dalam kesedihan


Bulan May ni hari ibu..so aku nak kongsi sikit secebis kenangan bersama arwah ibuku yg tercinta yang hampir 11 tahun pergi tinggalkan kami. Gambar ni diambil oleh arwah ayah ketika kami sekeluarga bercuti di Penang. Yang dipangku adikku yang bongsu Azim dan sebelah tuh my sis Eila... Tak lama selepas pulang bercuti itulah arwah abah ditimpa sakit dan menghembuskan nafasnya yang terakhir. Al-fatihah untuk kedua ibubapaku.....


Al-Fatihah....

8 comments:

FiZOW said...

Al-Fatihah..buat kedua-dua arwah ibu bapa you..semoga roh mereka dicucuri rahmat..Kehidupan u didunia ini perlu diteruskan juga...dan sentiasa lah u dan sekeluarga hadiah kan doa dan Al-fatihah sebagai hadiah buat mereka berdua disana...Al-Fatihah

.::EdDy BaNoD::. said...

thankss Fizow..

rizz said...

al fatihah eddy utk kedua ibu bpe edy k..

Fairuz Selamat said...

i don't know why, this post make me cry....

wan khairy said...

pilu plak aku.
sesungguhnya pilu aku jugak teringatkan arwah ibuku.
untungnga kamu kerna dpt jugak melihat memori bersama..
cam aku nie, memori itu langsung tak der. kerna ibu ku pergi diusiaku 3 bln.

nak nangisssssssssss lah cam nie.

celebi.net said...

huk huk :((

.::EdDy BaNoD::. said...

wan...
jgn sedey..
sedekahkan al-fatihah kat arwah ibu ko ek..solat dan doakan utk kesejahteraan dia..

thankss semua..

sweetz said...

SDEY NYE BILE BCE...TBAH N SBR EK JALANI HIDUP NI...

Related Posts with Thumbnails