Tuesday, October 28, 2008

Liburan Bali 1st day 24-10-08

Wow...Percutian yang paling kutunggu...Welcome Bali..Fuhh..Apa yg nak kuceritakan semua dah termaktub dalam gambar ni. Bertolak naik flight dalam jam 4.30pm Jumaat dan sampai di Denpasar Ngurah Rai Airport dalam jam 7.30pm... Terus kami di bawa dinner di Jimbaran (makan mengadap laut uols) dan lepas tuh ke tempat penginapan kami di Kutta Beach Resort! Rest dan sebelom tuh jalan2 area hotel utk amik mood Bali..
Di LCCT boarding tunggu flight..time ni gamai benor umat..pening aku..nasib x delay...

Poser berlatarkan "Awan Banod" bukan Awan Dania... Nikmatnya ciptaan tuhan kan???

My cousins Abang Amin & Kak Ina...Sempat pose coz bosan 3 jam dlm flight... Aku rasa time ni nak tolong crew2 tuh bikin kerja...Jadilah pramugaru..hahaa

Setibanya aku di Bali...Wow..mencari2 sepanduk nama Norzarina....mana nyerk??? Kami di sambut ngan kalung bunga..mak ai..yang pasti sampai je di Pulau Bali ni bau wangi sangat2..
Dinner di Jimbaran BalikuCafe...Syiok nyer...mengadap pantai yang dengan deruan ombak menghempas pantai..mak ai..romance giler.....


Sampai di hotel..wow...disambut dengan gayanya...segelas air oren yang unik. Bunga kemboja tetap tak tinggal ciz nilah bunga kebangsaan diorg..Yang pasti semua kdg2 kene pakai bunga ni.aku pun kene pakai..kiranya suci..suci kew??

No comments:

Related Posts with Thumbnails