Sunday, May 25, 2008

Selamat Pengantin Baru Shidy & Mahanum


Bertempat di kediaman pengantin perempuan di Kg Parit Lapis Semarang, Batu Pahat Johor, aku & Syam g le kat kenduri kahwin teman rapat kami di Nestle tuh si Shidy. Aku cadang nak p kat umah Shidy kat Kedah tp di atas sebab2 kesulitan yang amat dikesali, plan bertukar kat umah isterinya jer. At least aku gagahi jua nak g wedding dia coz dah janji lama.


Actually kampung aku kat Rembau cousin aku kahwin tp di sebabkan Shidy aku terpaksa "lupa sedara" sekejap walaupun aku tau aku pasti dimaki hamum.."Sorry ek, dah buat undian hati berat kat Shidy"!!!! Nampak tak Shidy yang kami lebey mementingkan ko!!!


Bertemakan kaler gold, Shidy hang nampak segak no. Muka hang ada seri pengantin.. P mandi bunga ka??? Isteri hang genit orgnya. Kalu uols nak tau,hari tuh lah 1st time kami semua dipertemukan ngan pasangan hati Shidy yg selama ni dok simpan2! Hang ingat hang Ziana Zain??hehhe....


Btw, we all n terutamanya aku nak ucapkan Selamat Panjang Jodoh Hingga Ke Akhir Hayat! Bila nak soh bini hang masak utk we all???? Hiksss!! To Syam, Thanks ek walaupun mate ko menahan ngantok n aku tau dlm hati rasa nak sepak aku keluar kete sebab x membantu ko utk drive di kala ko kepenatan pergi & balik. Ko tau kan aku?? Aku ada lesen scuba diving jew!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails