Sunday, November 18, 2007

A&W dan Genting Sempah!!!

Time dok lepak2 kat umah layan tv dan segala2..yana call n tanyer nak p A&W kat P.J tak??? Aku pun tanyalah sapa lagi peserta yang amik bahagian??? Dia kata Cece, Aidy, Pondanz (bukan pondan&aidy tuh org yg sama ker?), hid,dayang n sara jelita (yg tak lah jelita sgt).
Katanya cece amik aku kat umah dlm kol 11pm..ok lah..aku pn dok tunggulah c Cece ni amik.
Lapa gakler tahan perut coz nak mkn A&W tuh. Akupun mengon9 kan diri..Cek2 YM ada lah si fared Basri yg tak sudeh2 gan kesediannya mencari cinta sejati).
Dok ralit2 berym, cece pn sms "aku kat bwh niew" . aku pn gegas lah trun . trus p tempat yg dijanjikan..aku gan cece dtg dolu..pastu tetiber dlm baper minit nmpaklah kelibat c yana,hid n aidy (pondan pun ikut skali lahtuh). tanpa lengahkan masa..we all beraturlah cz lapo gila siot..
mkn time...uiks..dh nak abis barulah nmpak si dayang n sara..yg pasti dyg dtg penuh salji (kelimumur bkn main lagi atas baju).. lpak2 ler pastu borak2laer pasal nama n AKA...
pemenangnyer jatuh kpd yana yang mmg byk nama2 pujian & kejian dr rkn2 yang dsayangi dan kurengg dsayangi..hehe..
teruk ah c dayang ngenakan yana n pondan..cece cm biaserlah gan gelak nyaringya yang leh cair taik telinga...
dok bulu2 yana n c aidy..alih mata aku pn cm ada gam..tau2jerlah aku ni 12am ke atas mmg bateri low..adeh..mcm2lah we all merepek mlm tuh..nak citer mmg tak kuasa. pastu c dayang ni ajak lak lpak kat cam R&R kat Genting Sempah tuh. adess..nyaris2 nak naik Genting. dlm kete lalu kat Ampang cz yana anto hid balik (maybe hid x leh lama kot cz takut muka jd burok pas kol 12am). cece park kete kat umah n we all naik gan dyg n sara.
lalu jer kat Glenneagles, aku ckp ah kat sara "dolu kat sini gamai pondan2 niaga (means melacur)"..dgn bangga sara sampuk "niaga apa?" aku ckp ah "niaga diri lah takkn niaga nasi lemak kot??"... c cece yg tdo ni leh bgn n sampai kat tmpat dtyuju siap perli aku..."aku lapa nak mkn nasi lemak pondan tp nak kat Glenneagles"..sialan kan???hehhehee..terkena aku..
dpt gak lah mkn nasi lemak yg mahal n yana kata mak di masak lagi sedap (tang ni lah bru nak bgtau mak dia masak besh)...
sambung lah balik...borak2 aku pn ngantok gan keadaan sejuk..balikler..yg x tahan nyer nak cr jln kuar balik tuh c cece ni dah buat tawaf kat satu R&R tuh...adeh....biaserlah cece kan..kata kiri p kanan..pastu dh salah jerit (gan sore yg pitching kelaut china selatan tuh)..ades..
aku gan sara dh lelap kat blakang dah..sampi jer tgk2 dh kat umah aku..adeh..jam dh tjuk kol 5pg ni..
so..x sabar nak tdo ler..kuarjer kete bley tak yg aku terduduk kt tepi jln cz mamai..hehehe...adeh..

2 comments:

.::EdDy BaNoD::. said...

dah lama tak buat kijer giler...

LittleHid said...

banod kutuk hid! chis bedebah!

Related Posts with Thumbnails