Thursday, November 29, 2007

Kenaper ek??? Adess...

Ahad mlm (25/11) aku terima sms my kazen kak mimi (mimas) yang berbunyi "aku dah belasah si tutttt tuh"..Hadoi... Tak sabar nak tau kisah lanjut...

Esok kat opis pagi2 dlm kol 10 lebey c Mimas ni tpun ah aku n ceritakan A to Z apa kejadian disebaliknya... (selalu si Mimas ni harapanlah nak bangkit awal, demi umpatan redahi jua). Yer..yer..Yess..yes..baru dia tau naper aku begitu hangin,bengang,marah gan c tuttt tuh.. Dia dh dpt rasakan aura kemakianku arituh..Syabas Mimas walaupun ko telah memberi hujah2 yang lantang (tp dia tetap lah tak layan coz ada penyokong n pengundi tetapnya..kayaaaaa!!!!).. Begitu juga pada kazen baruku c Koyam (kdgkala dia pun merasai kejijikan ituew)...

So, aku n Mimas dah tak tau nak kata apa coz kononnya "jahat" sgtlah kami ni.. Selancang mana bibir kami berkata-kata but hati kami tak gituh ok!!! (tak mcm org yg diam2 tp hati jijiks cam air kumbahan). SO?????

3 hari berturut2 kisah tuttt ni diperdebatkan... Nak kasitau semua?? Argh!!! Diorg tak paha maksud aku n Mimas ni.. Kami lebey arif n masak ranum dlm hal ni... Temanya Harta???Keikhlasan???Kasih Syg atau Paras Rupa (sedap nyer ayam masak kicap itue)...

Dr LRT Taman Jaya hingga aku masuk umah n siap on9 c Mimas tetap dgn hujah2nya... Takperlah Mimas, kita dh buat apa yg kita mahukan daripada terkilan tak memberi apa2 kan???

Tutttt...(bukan nama sebenar) hope mengerti krn hidup hanya sekali ok!!!

P/S: sbb musabab tutt ialah taknk bgtau nama empunya diri coz sensitiviti family kami!

2 comments:

peanutbutter said...

main lagu kuda itam ke masa tu nok? hehehe..molot jahat sialll

.::DyDy BaNoD::. + Chiuuupp!!! said...

gaser cm nak nyanyi gak gan lagu "hitam manis hitam manis".. nak tukar "hitam masin hitam manis"!!!

Related Posts with Thumbnails