Friday, November 23, 2007

Dinner at "Seoul Bulgogi"


"Korean BBQ For The Family"!!!
Tulah headline utk restoran ni yg betempat di Plaza Pantai dekat dgn Stesen LRT Kerinci (bersebelahan federal highway yg menuju ke Midvalley).
Pakatan we all beramai-ramai nak dinner kat sini dh lama drancang oleh K.Khaty & K.Wahidah dan akhirnya terlaksana jua.. Mula2 aku cm malas gak nak p..almaklumlah aku ni x dpt "bonus" cam diorg...Tp dgn bantuan yg lain..aku g gak (thankss K.Wahidah cz belanja me).
Gamai gakler yg turu serta spt K.Khaty (teacher biologi), K.Wahidah (mentor) & husband, Ieta (c nyaring), Poh Yoin (cece), Prem (my Brand Manager), Joa Quim (Orkidlah!!!), Yatie (si kerempeng) & husband Sham (yg kaki x elok2), Ai Nah (Rohana Rihana), Abg Seth (Spy Man) & wife K.Zura (mak baru c Khavita), Khavita (si diam2 ubi berisi) dan akhir sekali David Kan Wai Kong (c penyibuk yg suka bg kijer last minute)...hehheee

Aku punyalah lapo..mmg dpt daging grg apa ntah..besh2..mcm ah..ades.nak decribe pn cm tak larat..Yang pasti aku dok tanyer Poh yoin 1 dessert tuh apa rasa n dia sebut "besh woo...rasa bluecurant"..hahhahaa..x tau plak aku yg ada flavour baru "bluecurant"..heheh.."Poh Yoin the Bluecurant"..hehe...

Yang pasti jugak kat situ kene masak sendiri..hehe..Poh Yin yg x geti masak telah didera utk masak arituh...sama gak gan Joa Quim...apa lagi, kjap2 ada dgr bunyi "auww..auww..shit..shit.."...minyak n air steam terpecik..almaklumlah org 1st time memasak...
Aku cm mkn byk gak ler cz 1st time mkn kat situ..Selama ni dok pdg jer dr jauh... Sambil2 mkn tuh tak henti2 dok layan sms gan tutttttt???? And tetiber Mak Teh kol plak..Almaklumlah aku kan reporter utk Mak Teh yg sememangnya ketinggalan sikit bab citer2 pasal family aku ni..dok rancak2 membuat bahan umpatan..ekekeke....alih2..la...........nak balik dah..ades..


Menu yang ada kat situ..yg tgh2 tuh steamboat..
tepi2 tuh daging yg terbakar kepanasan.hehe

Joa Quim ari2 kat opis takut mkn cz nak diet...
malam tuh cam lupa jer kata2 yg dusta belaka!

Me, Poh Yoin & Prem..muka "gila makan"


macam2 menu steamboat & daging "kebakaran" tuh..
(Prem x cover btol)












4 comments:

w.a.w.a said...

aku sampai skang tak penah jejak kaki lagi dlm tmpt nih..
owh btw, aku link kan blog ko ngan aku punyer ek?

.::EdDy BaNoD::. said...

jom kita p nak one day..
beshh!!!!

IzamNemo .:Chiiiuup!!!:. said...

jom... nanti kita makan kat Seoul Garden plak eh... cheaper by half but same great taste... yeayyy!!!!

ed yidrusz said...

huhuhu..
dah lame x pi makan kat situ..
yummy2..

Related Posts with Thumbnails