Sunday, December 30, 2007

Happy Birthday Kak Lina

24th baru2 ni company aku half day so aku dh lama plan gan Misbah pas kijer nak lepak2 coz beday Kak Lina. So yg peserta yg turut serta selain dr bday grul,aku dan Misbah, Shidi and Yatie pn ada..
Mana???apa lagi..tempat biaser The Curve and Cineleisure. We all makan2 kat EDEN and after that kunun nak p Red Box tapi malangnya gamai lak umat yang g...Nyampah...
Tgk wayang citer "I am Legend"..layan gak!!!!! Tak tau nak story apa lagik..Jom ah tgk gambor2 ni..thankss Misbah!

Aku time ni mmg lapa giler. Menu arituh semua layan western food.

Sempat ler mengekspose kan diri kat salji buatan yg "ado" tuh. Sebenarnya takde idea nak p mana...


Selepas tgk Movie. Muka masing2 cam cermin minyak2. Yg pasti Yatie ttp jadi camerawoman.


Yeyeye..ni lah lobby opis aku. Air terjun blakang tuh dah tutup coz dh malam..Kalu siang korang nak berenang2-renang ketepian pun boleyyy!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails